zondag 18 mei 2008

Rustige scrapjes

Na een tijd niet gescrapt te hebben omdat het te warm was, ben ik dit weekend weer lekker bezig geweest. Heb veel sites bekeken en daar mooie dingen gezien waardoor ik geïnspireerd werd. Ik vind bij een ander de minimalistische scraps altijd heel mooi, maar moet er bij mezelf nog wel een beetje aan wennen.

Credits: achtergrond Rpenn expressyourself, alpha sp harvestspice, tag van squezzy



Credits: kit douce de leite, bld_mmb_el14 lijstje, alpha lovely pink by choukette


Credits: summerdriggs relax paper

2 opmerkingen:

Ellen, zei

Hoi Tineke!

Ik vind dat de minimalistische layouts je anders erg goed afgaan!!
Die mooie blauwe van Ryan is helemaal geweldig :)

Nicole zei

Wat leuk, een eigen blog!
Deze scrapjes zijn super! Ik hou ook van de minimalistische stijl (maar dat wist je waarschijnlijk al ;-))