dinsdag 16 september 2008

Eindelijk!

En eindelijk heb ik mijn gewonnen canvas besteld! Bij fotogeschenk.nl.
Ik heb deze canvas gewonnen omdat mijn LO LOvan de maand mei is geworden, bij http://digiscrap.nl/

Het is uiteindelijk de winnende LO geworden, met een andere foto en wordart. Vond het niet leuk als maar 1 van de kinderen erop zou staan, dus een mooie foto gevonden waar ze beide op staan. De wordart hebben Remo en ik zelf bedacht en ontworpen door de verschillende lettertypes te combineren. De canvas is 90 bij 90, en dat is echt hele groot! We hebben op papier gekeken hoe groot dat wordt hahahahaha! We weten al een plek waar we hem kunnen hangen, we hebben voor de rest weinig hangen in de huiskamer dus plek zat ;-)



Wat zo leuk is bij fotogeschenk is dat je het bestelproces helemaal kunt volgen. Eerst had ik hem alleen besteld, toen is de betaling verwerkt, uitsnede gemaakt ne sinds gistermiddag is mijn canvas in produktie genomen. Er wordt dus nu op dit moment hard gewerkt om er iets moois van te maken! Hoop dan ook dat hij morgen ofzo verzonden wordt, ben inmiddels erg nieuwsgierig hoe zoiets in het echt eruit ziet. Zijn de kleuren mooi, is de afbeelding scherp, hoe is de afwerking? Ik hou jullie op de hoogte!



Dit is de bestelde canvas:

Geen opmerkingen: